علّق مطرب المهرجانات المصري حسن شاكوش، على أزمته الأخيرة مع زوجته ريم طارق، والتي تصدرت حديث منصات التواصل الاجتماعي بعد وصولها لأقسام الشرطة والمحاكم والتراشقات عبر وسائل الإعلام بين الطرفين.

وقال حسن شاكوش خلال إحيائه حفل له في الساحل الشمالي: "تعبتوا مني الفترة اللى فاتت على السوشيال ميديا ويتقال اتجوزت ولا طلقت ومحدش فاهم حاجة".

وتابع حسن شاكوش "كل اللى بيتقال إشاعات أنتوا عارفين أنا من بولاق الدكرور وأعرف يعني إيه بنات ناس وأعرف إزاي أحافظ على بنات الناس ولما تكون داخل بقلبك والنية خير بس هنقول إيه". وفق (القاهرة 24)

وعلى جانب آخر، أحيا حسن شاكوش أولى حفلات عيد الأضحى في أحد الشواطئ الخاصة بالسيدات في مارينا بالساحل الشمالي، بحضور عدد كبير من جمهوره ومحبيه.

وفي وقت سابق، علق حسن شاكوش، على خلافه مع زوجته ريم طارق، والتي حررت محضرًا ضده مؤخرًا، وكتب منشورًا عبر حسابه الشخصي بموقع (إنستغرام)، قال فيه: "الحمد الله والشكر ليك يارب على كل حال الحقيقة الفترة اللي فاتت شاركنا معاكم مشاكل كثيرة مكنش ينفع أننا نشاركها معاكم لأن محدش يعلم شيء طلاما محدش شاف حاجة".

وأكملت "أنا برضو هفضل عند قراري مش هتكلم في أي تفاصيل حتى مهما سمعت أي تجريح بس حقيقي كل شخص هيتسأل قدام ربنا عن كلامه".

وعلى الصعيد الفني، قدّم حسن شاكوش عددا كبيرا من أشهر أغانيه، أبرزهم بنت الجيران وأغنية حبيبتي وأغنية بسكوتاية وحنيلي وغيرها من الأغاني.

استعمال المضامين بموجب بند 27 أ لقانون الحقوق الأدبية لسنة 2007، يرجى ارسال رسالة الى:
[email protected]